niedziela, 27 czerwca 2010

Zaległości...
Oj nie zaglądałam tu ostatnio zbyt często lecz nie oznacza to braku postępu nad nowymi pomysłami
Dzieciaczki moje obdarowały mnie z okazji Dnia Mamy super ilością drewienek do ozdabiania i powoli powstaje biżuteria :)
Pierwszy komplet otrzymała dzisiaj Siostra - wszystkiego najlepszego raz jeszcze :)
a oto efekt, niestety sprzęt fotograficzny nie najlepszy stąd zdjęcia nie oddają realnego wyglądu, który moim skromnym zdaniem jest zdecydowanie lepszy

 

oświetlenie pozostawia dużo do życzenia - bliższe realowi jest zdjęcie środkowe, podobnie jak i ostrość :( 
jednak mimo wszystko postanowiłam się pochwalić ;)

pozdrawiam cieplutko

1 komentarz:

  1. Bardzo ładne, ja się wciąż nie mogę zebrać za robienie kompletów :) A bransoletki leżą surowe w kącie :) Dziękuję za odwiedziny u mnie :* pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń